Prázdne

Spolu: 0,00 €

Jumping® – cvičenie na trampolíne.

Jumping

Zbavujeme sa stresu a kíl s dobrou náladou

Pripravili sme pre vás sériu článkov o kolektívnych či individuálnych športoch, pri ktorých sa najmä ženy dostatočne vybláznia. Prebiehajú v priateľskom kolektíve plnom tónov hudby. Ak ste niečo také nezažili, je na čase! A ak áno, určite si pochvaľujete, však?

Čo je to Jumping®?

Je rytmické skákanie v hudbe, ktorý sa cvičí na Jumping® trampolíne. Viete sa do sýtosti vyblázniť, vypnúť, vypotiť, zhodiť a zbaviť sa stresu. Posilňujete svoju kondičku i dobré držanie tela pomocou rovnováhy. Aj prostredníctvom toho pracujú všetky svaly vo vašom tele. Na prvý pohľad môže pôsobiť únavne, no naopak – získate pri ňom množstvo energie.

Je to aeróbne cvičenie, ktoré je zároveň aj kardio – pomáha vášmu srdiečku. Spaľuje tuky a spevňuje chrbticu (v dnešnej dobe je veľa sedavých zamestnaní, v ktorých ľudia potrebujú pracovať s chrbtovými svalmi). V prvých hodinách si možno budete pripadať zadýchané, no vytrvalosť sa každou hodinou zlepšuje (a tú môžete využiť aj celkom inak ;). Ak by ste išli na Jumping® zo zámeroch schudnúť, je potrebné vedieť, že rýchlejšie to pôjde aj so zmenou stravy. Pri cvičení sa tuky premieňajú na svalstvo, takže na váhe to možno až tak nie je vidieť. Cítite to však na pevnosti vášho tela a zrkadlo vám tiež môže zložiť zopár komplimentov.

B-Pole studio - Jumping

Na hodine Jumpingu® nájdete strečing, aeróbne cviky so zrýchľujúcim tempom, relaxačné, či posilňujúce cviky na chudnutie so zameraním na „balanc“. Nemusíte sa obávať, žeby ste vypadli z trampolíny na Jumping® alebo sa pošmykli (aj keď nikdy neviete), vo väčšine stredísk to nie je bežné. Pri cvičení nie je účel vyskakovať do výšky ani mimo trampolínu. Tento šport je bezpečný.

Pre koho je Jumping® cvičenie určené?

Pre všetky generácie, ktoré majú záujem o zdraviu prospešnú a zábavnú pohybovú aktivitu. Jumping® sa teší svojej obľube už aj u detí (ktorým to prospieva najmä v boji proti sedení pri obrazovke). Mladé ženy, ženy v strednom veku a v dobrej kondičke i tie staršie. Každý sa môže bez hanby zapojiť. Výnimky, ako uvádza portál cvicte.sk sa však nájdu. Sú to osoby, ktoré si prechádzajú zápalovými  a akútnymi stavmi, prejavmi vyššej elasticity a ochoreniami nervovej sústavy. Cvičenie nie je vhodné ani pre tehuľky.

Jumping - cvičenie na trampolíne

Jumping výhody:

  • Pomalšie starnete (nielen fyzicky)
  • Pôsobí proti depresii a únave
  • Zlepšuje stabilitu, koordináciu a upravuje motoriku
  • Pracujete so všetkými svalovými partiami
  • Skvalitňuje spánok a relax
  • Zlepšuje trávenie
  • Navyšuje kapacitu pľúc
  • Znižuje krvný tak a ako kardio šport pomáha predchádzať srdcovým ochoreniam
  • Zbavuje bolesti chrbta, krku a pocitu usedenosti
  • Zrýchľuje lymfatický obeh a prietok krvi v žilách
  • Stimuluje nervový systém
  • Môže sa vám upraviť hladina cholesterolu (zdroj: jumpingslovensko.sk)

 

Čo hovoríte? Ak ste boli doteraz presvedčené, že jumping nie je pre vás vhodný šport, možno ste práve zmenili názor. Určite nájdete vo vašom meste komunitu, kde je tento šport obľúbenou aktivitou.

Tip na záver: Ak by ste rozhodli chodievať na Jumping® aj kvôli zmene postavy, určite by vám odporúčali naše športové prádlo kvality 1. triedy, ktoré vám vydrží bez zmeny tvaru nespočetne veľa praní. Jumping oblečenie vám bude pomáhať zahrievať svalstvo, čo spôsobuje rýchlejšie chudnutie alebo  vyhladzuje pokožku a zbavuje vás celulitídy, takisto odvádza pot od tela. Výborné a obľúbené sú napr. fitness legíny po kolená alebo športové legíny dlhé, bojujúce proti celulitíde.

 

 

Priemerné hodnotenie: 5 (1 hodnotenie)